Blog

5 KROKOV PRE ÚSPEŠNÚ ANALÝZU VÝKONU CHATBOTA

Vytvorenie chatbota a jeho vývoj pre vaše komunikačné kanály nie je definitívne posledným krokom vášho projektu. Ďalším logickým krokom je monitorovanie a analýza výkonu v životnom cykle projektového vývoja. Dáta zozbierané počas tohto obdobia vám pomôžu vytvoriť ústredný bod a zmeniť určité časti používateľskej skúsenosti alebo vytrvať a získať potvrdenie o tom, či vybraná stratégia skutočne funguje.

(viac…)

Čítať viac...

POSVIEŤME SI NA COGNITIVE COMPUTING

Vytvorenie umelej inteligencie bolo cieľom počítačovej vedy od vzniku prvého počítača. Kognitívne počítačové modely nám umožňujú priblížiť sa k tomuto cieľu viac, ako kedykoľvek predtým. Cognitive computing je spojenie kognitívnej vedy, teda štúdie ľudského mozgu a počítačovej vedy, ktoré začína mať ďalekosiahly vplyv na náš každodenný život, zdravotníctvo, či business.

(viac…)

Čítať viac...

FINTECH

Finančný sektor sa radikálne mení s príchodom nových technológií, ktoré od základov menia spôsob akým šetríme, investujeme a míňame peniaze. Táto vlna inovácií však neprichádza zo strany veľkých finančných inštitúcií, ale od technologických firiem a startupov, často označovaných pojmom “FinTech“. Podľa prieskumu firmy

(viac…)

Čítať viac...

7 FASCINUJÚCICH FAKTOV O CHATBOTOCH

Zamyslite sa nad vašou poslednou online interakciou pri nakupovaní, keď ste chatovali s osobou na druhej strane obrazovky. Žeby? Ste si naozaj istý, že to bola osoba? Je totiž vysoko pravdepodobné, že ste sa rozprávali s chatbotom.

Chatbot je počítačový program vytvorený pre interakciu so zákazníkmi, využívaním v chatových aplikáciách a online rozhraní. Títo boti využívajú umelú inteligenciu na rýchle, efektívne a nápomocné zákaznícke skúsenosti. Pokiaľ ste iba teraz počuli o chatbotoch a rozmýšľate o ich využití, tu je niekoľko zaujímavých vecí, ktoré by ste si o nich mali zapamätať.

(viac…)

Čítať viac...

AKO ZVÝŠIŤ KONVERZIE NA FACEBOOKU

Zvyšovanie konverzie je alfou a omegou každého biznisu, ktorý prebieha online (alebo aspoň jeho určitá časť). Práve preto je tomuto zámeru podriadená podstatná časť práce marketéra. Ak sa chceš dozvedieť ako zvýšiť efektivitu kampaní na Facebooku určite čítaj ďalej.

(viac…)

Čítať viac...

3 HLAVNÉ VYUŽITIA CHATBOTOV

O výhodách použitia chatbota na marketingové účely sme už jeden článok napísali. Na aké ďalšie účely sa dá táto technológia využiť?

(viac…)

Čítať viac...

AKO EXTRÉMNE ZVÝŠIŤ SVOJU PRODUKTIVITU ALEBO ČO JE TO HLBOKÁ PRÁCA

Plný diár, roboty ako na kostole, dni plné zaneprádnenosti a vyťaženosti. Vy makáte a makáte, no napriek tomu máte na konci dňa pocit, že ste nič nestihli. Poznáte to?

(viac…)

Čítať viac...

PREČO SA CHATBOTY OBJAVUJÚ AKO HUBY PO DAŽDI PRÁVE TERAZ?

Samotný chatbot, teda môžeme zjednodušene povedať aj počítačom riadený robot, ktorý odpovedá na textové vstupy používateľa, vôbec nie je novinkou. Takéto systémy poznáme už niekoľko (snáď aj desiatok) rokov. Takáto konverzácia alebo lepšie povedané reakcia robota na očakávaný presný reťazec znakov, však bola príliš umeláa nedokonalá. Z tohoto dôvodu sa nehľadalo jej širšie aplikovanie do každodenného života, nakoľko pre používateľa vôbec nebolo príjemné, alebo teda prínosné s takýmto systémom komunikovať. Človek si potrebnú informáciu radšej vyhľadal samostatne. (viac…)

Čítať viac...

5 DÔVODOV PREČO SÚ CHATBOTY MARKETINGOVÝ TOOL, KTORÝ VAŠA FIRMA POTREBUJE

Chatboty sa stávajú čoraz viac diskutovanou témou, hlavne v oblasti online marketingu. Poďla eMarketera v roku 2015 s chatbotom kecalo až 1,4 miliardy ľudí. Aj keď na Slovensku ešte chatboty nie sú tak rozšírené, tento marketingový trend prichádza neodvratne aj na náš trh a je najvyšší čas sa ním začať zaoberať a naskočiť na pomyselnú prvú vlnu. Aké sú teda výhody tohto nového marketingového toolu?

(viac…)

Čítať viac...

AKO VYTVORIŤ MARKETINGOVÚ KAMPAŇ, AKÚ EŠTE NIKDY PREDTÝM

Ak ti už dlhšiu dobu dochádzajú nápady na kreatívnu marketingovú kampaň, ktorá by oslovila stovky až tisícky fanúšikov, potom ti skúsime dať „chrobáka do hlavy“.

Čo je to úspešná marketingová kampaň? Úspešnosť kampane možno merať, iba ak poznáme jej hlavný cieľ. Zhodneme sa ale v tom, že za všetkými týmito cieľmi, faktorami úspešnosti, či stanovenými bodmi merateľnosti stojí jediná vec a tou je snaha o zvýšenie zisku.

(viac…)

Čítať viac...

ČO MUSÍTE O CHATBOTOCH VEDIEŤ, ABY STE Z NICH PROFITOVALI

Chatbotový trend na Slovensko ešte úplne nedorazil, no je potrebné sa naň pripraviť. Vo svete záujem o chatboty u veľkých aj malých spoločností neustále rastie, rovnako ako neutícha záujem ľudí o komunikáciu cez messenger.

(viac…)

Čítať viac...

6 DÔVODOV PREČO JE DÔLEŽITÉ, ABY VAŠA FIRMA MALA CHATBOTA

Slovensko je momentálne na hrane veľkých zmien a chatboty sú len špičkou tohto ľadovca. Za posledný čas sme mohli pocítitť mnoho zmien, ktoré mali veľký vplyv na zmenu komunikácie so zákazníkmi. (viac…)

Čítať viac...

5 innovative chatbots on the web

If you have ever used customer support in the form of Livechatu, you may have already experienced the strange, suspicious feeling that the person with whom you are writing is in fact a robot. As in many movies, where the bots tried to manifest emotion, but never made it to 100% failed, Chatboty are doing the same. Most of the Chatbotov on the internet are trying to sound human, but it doesn’t make them completely. However, the amount of Chatbotov you find on the Internet is a few that come out of line. Today we will focus on those that provide better customer service, save money and benefit users…

 

(viac…)

Čítať viac...

How artificial intelligence improves chatbots for companies

Only a few years back to lead a „conversation“ with a computer in the human language was quite unique and at the same time frustrated the comedy experience. Today, however, it is different. Although language processing (hereafter NLP) and speech recognition are far from perfection, thanks to the algorithms in machine learning we get increasingly closer to the point where it will be harder to tell if a person or computer is talking to us on the other side of the screen…

(viac…)

Čítať viac...

9 things you should consider when choosing chatbots

By 2020, 25% of customer service and support operations will benefit from chatbots. It claims research by Gartner Consulting Firm. however, According to the questionnaire made for Chatbots.org, customers are divided into the view how very chatbots are Useful. Around 53% of respondents say they are partly effective to inefficient, while the remaining 47% say they are effective or very effective.

(viac…)

Čítať viac...